Klaar voor ontzorging ?
De marketingmanager
die u volledig ontziet
Een goede marketingstrategie betekent veel voor uw bedrijf, maar met alleen een strategie bent u er nog niet. Het correct uitvoeren van de strategie is minstens zo belangrijk! Om te zorgen dat dit goed gebeurt, koppelen wij u aan de juiste partners. Vervolgens moet het marketingplan gemonitord worden om ervoor te zorgen dat de beloofde resultaten echt gehaald worden. Dat kost tijd en vraagt vaak om specialistische kennis. Heeft u zelf weinig verstand van marketing, of wilt u zo min mogelijk tijd steken in het monitoren van uw marketingstrategie? Kies dan voor een marketingmanager van MarFis MMT.
Dit doen wij voor u:
Maar hoe dan?
Dit kunt u als klant
van ons verwachten
Persoonlijke marketingmanager
U krijgt vanuit ons team een persoonlijke marketingmanager toegewezen. Deze marketingmanager monitort uw marketingstrategie en is verantwoordelijk voor het behalen van de resultaten. Ook heeft u zo één aanspreekpunt voor al uw vragen.
Kennis over uw branche
Al onze medewerkers hebben ervaring in en kennis over de financiële sector. Ze kennen uw branche goed en weten tegen welke problemen u zoal aanloopt. Ook weten ze waar de mogelijkheden liggen en hoe u deze kunt grijpen.
Duidelijke taal
Uw marketingmanager vormt de schakel tussen uw onderneming en de wereld van de marketing. Daarbij gebruiken wij geen moeilijke marketingtermen, maar spreken wij in begrijpelijke taal. Is er toch nog niets onduidelijk? Dan kunt u altijd bij ons terecht voor vragen.
Overzichtelijke rapportages
In overzichtelijke, begrijpelijke rapportages maken wij voor u duidelijk welke doelen al zijn bereikt en welke nog niet.
Dit is hoe wij te werk gaan
Bij Marfis MMT hanteren we
een unieke werkwijze
Opstellen marketingstrategie
Koppelen maken met de juiste partners
Monitoren van de marketingstrategie
Na het opstellen van een marketingstrategie en het koppelen van de juiste partners, gaan verschillende marketeers voor u aan de slag. Wij monitoren deze marketeers en zien erop toe dat de beloofde resultaten behaald worden.
Contactmomenten
Wij ontzien u zo veel mogelijk. Wij verwachten dan ook niet van u dat u veel tijd of moeite steekt in het contact met ons.
- Eerste jaar
Tijdens het eerste jaar is er een maandelijks contactmoment tussen uw marketingmanager en uzelf. Wij presenteren u dan een overzichtelijke rapportage en beantwoorden eventuele vragen. - Na het eerste jaar
Na het eerste jaar loopt het als het goed is als een geoliede machine. We schalen het contact dan terug naar 1 keer per kwartaal. - Vragen of opmerkingen
Heeft u tussendoor vragen of opmerkingen? Dan kunt u natuurlijk altijd aan de bel trekken bij uw persoonlijke marketingmanager.
Bel Mij Terug
Laat het ons weten wat uw vraag is en wij bellen u zo spoedig mogelijk terug.